Blog Index

Program, plati si reguli de cazare in regim hotelier pentru Apartament Maria si Apartament Dana

Publicat la data de 1 Apr 2017

Apartament Maria si Apartament Dana, programul de inchiriere in regim hotelier

Pentru locatiile Apartament Maria si Apartament Dana, orarul de check-in/check–out este astfel:

  

 


Intervalul orar 16 - 21 este destinat formalitatilor de CHECK-IN


Intervalul orar 10 - 13 este destinat formalitatilor de CHECK-OUT


Clientul care beneficiaza de inchiriere in regim hotelier, prin rezervare directa pe situl ARHB, poate cere proprietarului optimizarea orarului impus de check-in/check–out, in functie de propria sa dorinta si/sau de propria necesitatate. Cererea turistului poate fi trimisa direct pe site, prin formularul de rezervare, sau prin apel telefonic direct catre proprietar, si poate fi satisfacuta in masura in care, rezervarile pentru Apartament Maria sau Apartament Dana, permit acest lucru. Proprietarul sau adimistratorul apartamentului, va avea in vedere rezervarea anterioara sau ulterioara si va comunica in termen util posibilitatea de modificare a programului preferential.De obicei aceste cereri sunt satisfacute, fara plata suplimentara, in limita de plus sau minus doua ore diferenta fata de ora de check-in sau ora de check–out.

Actele necesare pentru inchiriere in regim hotelier

Procedura de inchiriere in regim hotelier, este simpla si necesita obligatoriu detinerea de catre turist a unui document de identitate.Oricare act original de identitate, fie si permis de munca, sau permis de conducere, pasaport, carte de identitate, plus formularul standard de cazare sunt suficiente pentru a fi cazat la Apartament Maria sau Apartament Dana.

 

Raportat la numarul de personane care va insotesc, proprietarul va solicita atat pentru dumneavoastra cat si pentru celalti turisti, identificarea cu un document original.
Proprietarul poate alege daca solicita completarea formularului de cazare pentru intreg grupul de turisti sau numai pentru o singura persoana.Formalitatea uzuala si usor aplicabila este fotografierea de catre administratorul hotelier, sau de proprietar, a documentelor de identificare ale turistilor si completarea ulterioara a formularelor standard de cazare. 

Optand pentru inchiriere in regim hotelier, alegeti sa respectati regulile si platile pentru cazare

Principalele reguli, care se aplica in cazul alegerii de catre dumneavoastra a formei de cazare in apartamente cu destinatia de regim hotelier, sunt aproximativ identice pentru majoritatea locatiilor oferite spre inchiriere, insa proprietarii sau administratorii apartamentelor date spre chirie, pot suplimenta regulile generale cu propriile reguli si conditii.
In general, prima conditie pentru cazarea in regim hotelier este achitarea in avans a intregului sejur pentru care dumneavoastra ati rezervat perioada de cazare.

Plata in avans este justificata daca pe pagina de detaliere, sau in formularul primit prin e-mail ce contine detaliile rezervarii dumneavoastra, se mentioneaza acest lucru sau deasemenea se justifica plata in avans daca nu se percepe nici o garantie de achitat anticipat pentru apartamentul ales de dumneavoastra spre a fi inchiriat. Bineanteles ca despre perceperea unei garantii veti fi notificat in prealabil la momentul rezervarii online daca este cazul. Mai trebuie sa stiti ca plata pentru inchirierea unui apartament in regim hotelier, include totalul costurilor privind utilitatile pentru perioada rezervata de turist, insa sunt cazuri cand proprietarii percep costuri suplimentare pentru diferite servicii sau utilitati expres communicate,ca de exemplu plata suplimentara pentru aer conditionat ori plata pe kilometru daca dumneavoastra optati sa fiti asteptat la aeroport chiar de proprietarul apartamentului.
Pentru cazarea in locatia Apartament Maria sau in locatia Apartament Dana, proprietarul nu percepe costuri suplimentare pentru utilitati, iar in ce priveste transportul de la sau la aeroport sau gara a clientilor interesati, costurile sunt identice cu cele ale companiilor de taxi de pe piata interna.
Tot privind spre plati si reguli trebuie sa aveti in vedere ca in general, platind in avans un numar de nopti de cazare, in cazul parasirii locatiei mai devreme decat ziua aleasa initial pentru check–out, putin probabil ca veti primi banii inapoi pentru restul de sejur platit si neconsumat.
Administratia apartamentelor Maria si Dana, practica si regula de returnare a platilor anticipate, pentru cazurile de neprevazut, cand turistii trebuie sa plece mai devreme decat si-au propus initial.Chiar daca returnarea fondurilor nu poate fi imediata, de comun acord cu turistul fidel, plata poate fi considerata avans pentru urmatorul sejur, sau va fi returnata in urmatoarele zile prin mandat postal sau direct in contul clientului. La Apartament Maria si la Apartament Dana, platestesc doar clientii care beneficiaza efectiv de cazare, insa in cazul unor rezervari anticipate si achitate in avans, dar neonorate ,exista si unele sanctiuni.Acestea sunt explicate pe situl de prezentare in sectiunea “Termeni si Conditii”.  

O alta regula generalizata este prezenta administratorului hotelier sau a proprietarului apartamentului atat la check-in cat si la check–out, pentru predarea sau primirea apartamentului rezervat de dumneavoastra. Aceasta formalitate este cea mai uzuala in zona de inchiriere de apartamente de tip regim hotelier. Practica este foarte utila la momentul sosirii clientilor, pentru ca acestora li se explica de catre hotelier detaliile si caracteristicile apartamentului, astfel turistii se vor familiariza rapid cu spatiul de locuit, si in plus formalitatile de cazare vor fi indeplinite corect si legal. La plecarea turistilor, deasemenea prezenta administratorului hotelier este necesara intrucat pot fi evitate eventualele prejudicii aduse locatiei inchiriate.
Sunt insa si proprietari, de apartamente destinate pentru regim hotelier, care trimit cheile apartamentului rezervat de dumneavoastra, prin diferite personane, ori prin diferite companii de curierat, iar modalitatea de check-in cat si de check–out poate fi diferita de la caz la caz.

Pentru locatiile Maria si Dana sosirea si cazarea turistilor are loc in prezenta proprietarului. Deasemenea, plecarea turistilor se face tot in prezenta proprietarului, dupa predarea de catre turisti a apartamentului inchiriat. Pentru clientii fileli locatiilor prezentate aici, este posibila si plecarea fara a fi necesara prezenta proprietarului.Astfel, de comun acord cu acesta, in prealabil anuntat telefonic, turistul poate incuia apartamentul si poate lasa cheia la cutia postala de la parterul imobilului.

Regulile casei pentru inchiriere in regim hotelier a locatiilor Apartament Maria si Apartament Dana

Apartamentul Maria si Apartamentul Dana sunt oferite spre inchiriere in regim hotelier, chiar de proprietarul locatiilor. Regulile casei sunt detaliate pe pagina de prezentare si parte din ele si in prezenta descriere. Ca regula principala, este de mentionat, ca nu se permite cazarea peste capacitatea maxima a apartamentelor. Astfel, Apartamentul Maria poate caza maxim cinci – sase personane, iar Apartament Dana, poate oferi cazare pentru patru personane.

Capacitatea si modalitatea de cazare este explicata prin descriere si prin fotografiile ce detaliaza cele doua camere disponibile de la Apartament Dana.

 

 

La Apartament Maria, compartimentat cu trei camere, bineanteles dormitoarele si camera de zi sunt descise si ele, iar fotografiile detaliaza modul de cazare .

    

 

Ca regula a casei valabila pentru ambele apartamente, este inacceptabila cazarea unui numar de personane mai mare decat numarul comunicat initial de catre turist. Alta regula impusa, si aplicabila ca regula a casei atat la Apartament Maria cat si la Apartament Dana, este interzicerea formei de subanchiriere mascata prin declararea unui numar mai mic de personae care se cazeaza sau subanchirierea apartamentului fara acordul proprietarului. Incalcarea acestei reguli de catre clienti este rar intalnita,de obicei turistii declara real numarul de personane care se cazeaza pentru perioada rezervata. La Apartament Maria cat si Apartament Dana, cazarea impreuna cu animale de companie este strict interzisa.Aceasta regula se justifica,pe o parte, a fi impusa, intrucat administratiile imobilelelor unde sunt situate apartamentele, percep costuri suplimentare pentru animale de companie, pe de alta parte, nu asta e motivul principal.Interzicerea cazarii cu animale de companie este regula comuna si generalizata pentru cazarea in regim hotelier la apartamentele din Bucuresti, mai ales ca pentru animale sunt deschise alte oportunitati de cazare cu specific destinat.In plus de asta,schimbarea chiar si pentru o perioada scurta a mediului de viata obisnuit al unui animal de companie, creaza prejudicii atat acestuia cat si proprietarului apartamentelor.Este binecunoscut faptul ca majoritatea animalelor de companie, aflate intr-un spatiu nou, au tendinta, in primul rand, de a marca teritoriul…si de cele mai multe ori chiar si plata pentru cateva nopti de cazare nu justifica eventualele prejudicii care le poate avea proprietarul sau hotelierul.

 

Despe alta regula, strict aplicabila si generalizata, pentru inchirerea in regim hotelier a unui apartament in Bucuresti, putem expune situatia organizarilor de petreceri.In apartamentele prezentate pe acest site, respectiv Apartament Maria si Apartament Dana, petrecerile nu sunt acceptate .
Pentru acest tip de manifestari exista posibilitatea inchirierii de catre turisti a unui local specializat sau a unui imobil cu aceasta caracteristica.
De obicei, in perioadele de sfarsit de saptamana, apartamentele sunt inchiriate pentru cazarea unor grupuri de personane, care ajumg in Bucuresti tocmai
pentru participarea la diferite evenimente, concerte, nunti, botezuri, sau petreceri private.

 

Excludem de la aceasta regula, situatia cand turistul impreuna cu familia sau partenerii de calatorie, dupa o zi consumata cu treburi sau cu vizitarea diferitelor obiective, asculta ceva muzica in limite normale, sau vizioneaza diferite programe de filme sau de divertisment, ori discuta si se relaxeaza la un pahar de vin cu prietenii, asa cum poate obisnuieste sa faca si in propria sa locuinta.Toate acestea insa, trebuiesc facute in limita bunului simt, la fel ca atunci cand alegi cazarea la oricare alt hotel, cu respectarea orelor de liniste si odihna impuse de administratie.In acest sens,trebuie sa stiti ca orele de liniste si odihna sunt respectate si impuse legal in urmatoarele intervalele oralea astfel : ziua intre orele 13 si 17 si noaptea intre orele 22 si 07.Exceptia, de la acest program impus este necesitatea urgenta, cand pot fi efectuate in imobil sau la apartamentele invecinate, diferite lucrari de reparatii ale instalatiilor sau utilitatilor defectate ocazional.